
Tilaa uutiskirje sähköpostiisi, saat ajankohtaista tietoa Interaktivasta ja NLP:stä!
Myynti- ja asiakaspalvelutyössä ollaan jatkuvasti tekemisissä tunteiden kanssa – omien ja asiakkaiden. Tunnelmat vaihtuvat asiakastilanteesta toiseen, tarvitaan hyvää stressinsietokykyä, taitoa karistaa ikävä olo ja kykyä koota energiaa seuraavaa asiakasta varten. On tärkeää osata säädellä omia tunnereaktioita niin, että pystyy hallitsemaan erilaiset tilanteet ja siirtymään seuraavaan prosessiin myönteisessä tunnetilassa.
Valmennuksemme on tarkoitettu erityisesti vaativassa myynti- ja asiakaspalvelutyössä työskenteleville sekä esimiehille.
"Tunneäly - valmennus on lisännyt huomattavasti itsekunnioitusta, työmotivaatiota sekä auttanut pääsemään helpommin eteenpäin vaikeiden asiakastilanteiden jälkeen. Myös epäonnistumiset ja turhautuminen esimerkiksi myyntitilanteissa eivät enää merkittävästi vaikuta, vaan lähdetään heti yrittämään uutta myyntiä. Tulokset ovat olleet huikeita, jo heti valmennuksen alusta asti nähtäviä muutoksia valmennettavien toimintatavoissa.
Kiitos huippuvalmentaja Marjukalle, jonka ansiosta myös tiimin yhteishenki on parantunut entisestään."
Karoliina Salminen
Asiakaspalvelupäällikkö
Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiö
Tilaa uutiskirje sähköpostiisi, saat ajankohtaista tietoa Interaktivasta ja NLP:stä!