KYSY LISÄÄ!
Henkilöstökoulutus Interaktiva
Marjukka Kallio

info(at)interaktiva.fi
050 5757 564

UUTISKIRJE!

Tilaa uutiskirje sähköpostiisi, saat ajankohtaista tietoa Interaktivasta ja NLP:stä!

Tunneäly myynnissä

Myynti- ja asiakaspalvelutyössä ollaan jatkuvasti tekemisissä tunteiden kanssa – omien ja asiakkaiden. Tunnelmat vaihtuvat asiakastilanteesta toiseen, tarvitaan hyvää stressinsietokykyä, taitoa karistaa ikävä olo ja kykyä koota energiaa seuraavaa asiakasta varten. On tärkeää osata säädellä omia tunnereaktioita niin, että pystyy hallitsemaan erilaiset tilanteet ja siirtymään seuraavaan prosessiin myönteisessä tunnetilassa.

Valmennuksessa opit, miten

  • pääset oikeaan vireystilaan
  • säätelet paremmin tunnereaktioitasi
  • motivoit itseäsi työssä
  • teet itsesi vastustuskykyiseksi kielteisyydelle: epäkohtelias asiakas, huono aamu, ikävät tapahtumat ja muiden valitukset
  • saat energiaa seuraavaa asiakasta varten
  • luot onnistumisia sisäistä puhettasi muuttamalla
  • parannat stressinsietokykyäsi
  • keskityt juuri kyseiseen asiakastilanteeseen, etkä annan aiempien tapahtumien vaikuttaa haitallisesti
  • voit omalta osaltasi vaikuttaa työpaikan ilmapiiriin, luoda hyvää mieltä

Valmennuksemme on tarkoitettu erityisesti vaativassa myynti- ja asiakaspalvelutyössä työskenteleville sekä esimiehille.

"Tunneäly - valmennus on lisännyt huomattavasti itsekunnioitusta, työmotivaatiota sekä auttanut pääsemään helpommin eteenpäin vaikeiden asiakastilanteiden jälkeen. Myös epäonnistumiset ja turhautuminen esimerkiksi myyntitilanteissa eivät enää merkittävästi vaikuta, vaan lähdetään heti yrittämään uutta myyntiä. Tulokset ovat olleet huikeita, jo heti valmennuksen alusta asti nähtäviä muutoksia valmennettavien toimintatavoissa.
Kiitos huippuvalmentaja Marjukalle, jonka ansiosta myös tiimin yhteishenki on parantunut entisestään."
Karoliina Salminen
Asiakaspalvelupäällikkö
Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiö

Lue palautteita >>

"Paras koulutus, missä olen ikinä ollut. Kaikki lähtee itsestä. Valmennus on saanut ajattelemaan elämää uusilla tavoilla. Nyt ajattelee myös vaikeita asioita ja poistaa niitä. Olen erittäin tyytyväinen ja haluan lisätietoa, en halua jättää tätä prosessia tähän."
"Rentouden oppiminen on tärkeää, koska myynnissä pitää olla hirveän rento, jotta pystyy aistimaan mitä myyntitekniikkaa kannattaa käyttää."
"Valmennus loi rungon siihen, että saan omalla prosessoinnilla tunneasiat kuntoon. Isoin asia on, että huonoista puheluista ja fiiliksistä irtipääseminen on nopeutunut paljon."
"Itselle sopivimmat toimintamallit löytyivät ja olen muuttanut omia toimintatapojani. Keskittymiskyky on kasvanut, pystyn järkevöittämään työmassaa ja käyttämään aikaa oleelliseen. Olo on myös sitä kautta parempi ja virkeämpi."
"Paras koulutus ikinä. On ollut loistava kaikin puolin, koko ajan on ollut erilaista ja uutta, on syvennetty eri asioita."
"Hirveän hyvä pohtia mistä asiat johtuvat ja miten ne vaikuttavat. Tästä on ollut työhön apua, kun pitää tehdä valintoja. Kun oppii olemaan onnellinen, kaikki sujuu mukavasti. Sivutuotteena tulee yritykselle mieletön määrä tuottavuutta lisää."
"Valmennuksen tuloksena en enää jää vatvomaan ja jahkaamaan mitä olisi voinut tehdä toisin, otan työasioissa seuraavan. Turhautuminen on vähentynyt. Kun joku ottaa oikein päähän, mietin mikä syy siihen on miksi on niin äkäinen ja hävitän asian. Stressi on vähentynyt: asiat eivät enää vaivaa mieltä eikä kropassa ole enää niin jännittynyt olo."
"Valmennus on rauhoittanut minua selkeästi, olen yllättynyt siitä. Opin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen ja vitkuttelu työssä on vähentynyt. Tärkein muutos on, että osaan jättää epäonnistumiset nopeammin taakseni, enää ei tarvitse murehtia pikkuasioita."
"Valmennus on tärkeä työkalu siinä, että saa hyviä tuloksia. Oman itsen ja omien tuntemusten hallinta on kaiken perusta, ei tekniikka."